Ofte stillede spørgsmål

Hej - velkommen til vores sektion med ofte stillede spørgsmål. Vi håber, at du finder disse ofte stillede spørgsmål nyttige, men hvis du ikke finder svarene på dine spørgsmål nedenfor, er du velkommen til at sende os en e-mail på info@zwesh.com.

BESTIL
Q.HVOR SIKRE ER MINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?

A.Zyresh anvender branchens standardpraksis for beskyttelse af personlige oplysninger; vi sælger, udlejer eller distribuerer ikke personlige kundeoplysninger på nogen måde. Alle følsomme personlige oplysninger opbevares sikkert offline i vores eget sikre datacenter.


Q.MIN ORDRE ER BLEVET AFSENDT, HVORFOR KAN JEG IKKE SE SPORINGSOPLYSNINGERNE?

A.Din ordre er blevet afsendt, men nogle gange tager det op til 48 timer, før sporingsoplysningerne vises i sporingssystemet. I nogle tilfælde bliver sporingsoplysningerne ikke indlæst i tide. Dette er ofte tilfældet med vores globale USPS-forsendelsespartnere. Hvis din ordre har et sporingsnummer, men ikke er blevet opdateret, kan du være sikker på, at der bliver taget hånd om dig. Da det er vores fulde ansvar, tager vi dette meget alvorligt.

Q.HAR JEG BRUG FOR EN KONTO FOR AT BESTILLE?

A.Nej, du kan afgive en ordre som gæst. Der er dog nogle fordele, hvis du har en konto hos os:
-Hurtigere checkout.
-Kommelig visning af din ordrestatus og ordrehistorik.
-Modtag opdateringer med oplysninger om vores nye udgivelser og særlige kampagner.

Q.HVAD SKER DER, HVIS JEG HAR INDTASTET EN FORKERT E-MAILADRESSE?

A.Kontakt os venligst, så vi kan ændre din e-mailadresse. Vi kan ændre din e-mailadresse, dit navn og din adresse, men vi kan ikke ændre din ordre.

Q.ER DER VEKSELKURSER?

A.Alle vores transaktioner er baseret på amerikanske dollars. Hvis dit kreditkort er baseret i en anden valuta, vil beløbet for din ordre blive beregnet i henhold til den daglige valutakurs på den dato, hvor din kortudsteder behandler transaktionen.

Q.HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERER DU?

A.Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, MasterCard) og PayPal-betalinger. Vi accepterer ikke personlige checks, postanvisninger, direkte bankoverførsler eller kontanter ved levering.

Q.HVOR SIKKERT ER MIN ONLINE-BESTILLING?

A.Når du køber online med dit kreditkort, indtastes alle dine oplysninger på et SSL-sikret websted. Dine oplysninger er derefter SSL-krypteret og sendes direkte til vores kreditkortudbyders netværk, hvor dit kort og din transaktion godkendes, og din transaktion godkendes. Dine kreditkortoplysninger bliver ikke gemt.

Q.HVORDAN KAN JEG ÆNDRE ELLER ANNULLERE MIN ORDRE?

A.Vi forbeholder os retten til at acceptere eller afvise ordren eller dele af den til enhver tid efter modtagelse af ordren efter vores skøn, selv efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt til køb, og ordren annulleres, tildeler vi en kredit til den oprindelige betalingsmetode. Enhver annullering, efter at en ordre er afgivet, vil medføre et annulleringsgebyr på 100 kr, uanset hvornår ordren blev afgivet (selv om det kun er et sekund senere), da sælgers processor/kreditkort opkræver os for annulleringer.

Ordrer, der allerede er blevet pakket eller afsendt, kan ikke annulleres.

Q.HVORDAN INDSTILLER JEG MIN LEVERINGSADRESSE?

A.Da vores websted og service er engelskbaseret, skal alle oplysninger, du skriver/indtaster, være på engelsk, herunder tegnsætning. Hvis visse bogstaver i din adresse indeholder ikke-engelske bogstaver, anbefales du at bruge de tilsvarende engelske bogstaver i stedet.

Q.KAN JEG ÆNDRE MIN LEVERINGSADRESSE EFTER AT HAVE AFGIVET EN ORDRE?

A.Din leveringsadresse kan ikke ændres, efter at ordren er blevet behandlet eller afsendt. Du bedes ændre din leveringsadresse til din hjemmeadresse i stedet for din ferieadresse, da vi ikke ved, hvor længe destinationstolden vil tilbageholde pakken.

Q.HVORNÅR KOMMER MIN ORDRE FREM?

A.Leveringstiden er baseret på din valgte forsendelsesmulighed. Når ordren er afsendt, sender vi dine sporingsoplysninger pr. e-mail næste dag. Sporingsoplysningerne er normalt tilgængelige 24 timer efter, at vi har sendt ordren. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af told i dit land.

Q.HVORDAN KAN JEG SPORE MIN ORDRE?

A.Vi sender dig sporingsoplysninger pr. e-mail, så snart din ordre er afsendt. Normalt vil du modtage sporingsnummeret 1-3 dage efter, at vi har sendt din ordre. Du kan spore din ordre på vores hjemmeside.

Q.KAN JEG BRUGE FLERE RABATKODER I ÉN ORDRE?

A.Kampagne- og rabatkoder kan ikke bruges i kombination med andre kampagner og rabatter, medmindre andet er angivet.

Q.HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS DER MANGLER NOGET I MIN ORDRE?

A.Hvis der stadig mangler noget, bedes du straks kontakte os.

Q.BESTILTE MERE END 2 VARER, MEN MODTOG KUN ÉN.... HVOR ER MIN ORDRE?

A.Vi har et bredt udvalg af produkter, og hvis du bestiller flere varer på én gang, kan de sendes separat for at få dem hurtigere frem til dig. Normalt behøver du ikke at bekymre dig, hvis du ikke modtager alle dine varer på samme tid.... Du kan være sikker på, at de er på vej :)


FORSENDELSE OG TOLD
Q.HVORNÅR VIL MIN ORDRE BLIVE BEHANDLET?

A.Alle ordrer behandles og afsendes fra vores lagerhuse i , Storbritannien eller Kina. Du bedes give ekstra tid til at behandle din ordre under helligdage og salgssæsoner. Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer behandles inden for 3 arbejdsdage fra ordredatoen og sendes næste dag efter behandlingsdatoen. Vi sender ikke i weekender. Kontakt os venligst, hvis du ikke har modtaget en forsendelsesmeddelelse efter 5 arbejdsdage fra den dag, du har gennemført din betaling.

Q.SKAL JEG BETALE TOLD OG AFGIFTER?

A.Priserne på vores hjemmeside er skattefrie i amerikanske dollars, hvilket betyder, at du muligvis skal betale importafgifter og skatter, når du modtager din ordre. Der kan blive opkrævet importafgifter, skatter og relaterede toldgebyrer, når din ordre ankommer til den endelige destination, som det fastsættes af dit lokale toldkontor. Betaling af disse afgifter og skatter er dit ansvar og dækkes ikke af os. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldmyndighederne i dit land. For yderligere oplysninger om afgifter bedes du kontakte dit lokale toldkontor.

Q.ER MIN ORDRE BERETTIGET TIL GRATIS FORSENDELSE?

A.Gratis forsendelse kan anvendes på ordrer, der opfylder det krævede minimumsbeløb, undtagen nedsatte varer, udsalg og varer med overdimensionerede/overvægtige varer. Din ordre vil blive afsendt med økonomifart. Tjek produktsiden for at se, om produktet er kvalificeret til gratis forsendelse.

Q.MIN ORDRE ER STADIG IKKE ANKOMMET, JEG TROR, AT DEN ER GÅET TABT?

A.Hvis du tror, at din ordre er blevet forsinket eller er gået tabt i posten, bedes du kontakte os, så vil vi starte en undersøgelse med kurerfirmaet.

RETURNERING
Q.HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

A.Alle returneringer skal foretages inden for 30 dage efter levering af ordren. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb og gerne vil returnere en vare, skal du kontakte os. Angiv venligst

dit ordrenummer og årsagen til din returnering. Vores kundeserviceteam vil gennemgå returanmodningen og sende instruktioner.

Q.HVAD SKER DER, HVIS DE VARER, JEG HAR MODTAGET, ER FEJLBEHÆFTEDE/MANGELFULDE/BESKADIGET?

A.Først og fremmest skal du acceptere vores oprigtige undskyldninger. Kontakt os venligst inden for 7 dage efter modtagelsen af din ordre, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, beskadigede og/eller defekte. Når du modtager din pakke, bedes du inkludere dit ordrenummer, billeder af varen/varerne og eventuelle referencer. Vi vil gøre vores bedste for at rette din ordre så hurtigt som muligt.

Q.HVOR LANG TID TAGER RETURPROCESSEN?

A.Behandling af returneringer kan tage op til 14 arbejdsdage fra den dag, vi modtager din returnering. Der sendes en bekræftelse, når din returnering er blevet behandlet.

Q.HVORNÅR MODTAGER JEG MIN TILBAGEBETALING?

A.Alle tilbagebetalinger vil blive refunderet til din oprindelige betalingsmetode. Hvis du har betalt med et kredit- eller betalingskort, vil refusionen blive sendt til den kortudstedende bank inden for 7-10 arbejdsdage efter modtagelse af den returnerede vare eller annulleringsanmodning. Kontakt venligst den kortudstedende bank for spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive krediteret din konto. Hvis du endnu ikke har modtaget en kredit for din returnering, bedes du kontakte din bank eller dit kreditkortfirma. Det kan tage noget tid, før tilbagebetalingen bliver krediteret din konto.


GENERELLE SPØRGSMÅL


Q.HVOR BEFINDER DU DIG?

A.Vi er baseret i Danmark. For at reducere leveringstiden er vores produkter opbevaret i forskellige behandlingscentre rundt om i verden.

Q.JEG HAR PROBLEMER MED AT AFGIVE EN ORDRE ONLINE, TAGER I IMOD TELEFONORDRER?

A.Vi kan desværre ikke tage imod bestillinger pr. telefon. Du kan prøve at afgive din ordre på en anden enhed eller browser. Hvis du stadig oplever problemer, hjælper vi dig gerne med at løse problemerne.

Q.JEG HAR SENDT DIG EN E-MAIL, HVORNÅR KAN JEG FORVENTE ET SVAR FRA DIG?

A.Vi gør alt for at besvare e-mails inden for 24 timer. Vores kontor er lukket i weekenden, så vi kontakter dig den næste arbejdsdag.